Vizualni identitet Studija 17

2020-04-05

Pandemija koronavirusa u vrlo kratkom roku iz korijena nam je promijenila stil života; neki od nas više ne idu na posao, a mnogi fotografi osjetit će velike posljedice ove krize koja se dogodila upravo uoči sezone vjenčanja koja se sada uglavnom otkazuju.

Studio 17 obrt je koji postoji manje od pola godine, a bavi se prvenstveno fotografijom i grafičkim dizajnom - zbog trenutne situacije postalo je jasno da će naglasak neko vrijeme biti upravo na grafičkom dizajnu.

Odlučila sam prije svega pomesti ispred vlastitog praga i napokon napraviti vizualni identitet svom Studiju 17.

Vizualni identitet uključuje logo, tipografiju, vizuale i boje branda te uz pomoć konzistentne upotrebe komunicira s klijentima. Svojim stilom otkriva mnogo toga o samom brandu te klijentima govori kome je namijenjen, za što se zalaže i koliko je pouzdan. Zbog toga vizualni identitet mora komunicirati upravo s idealnim klijentima tog branda.

Cijeli projekt možete pogledati klikom na gumb ispod teksta, a ukoliko trebate dizajn vizualnog identiteta za svoj posao ili osobni brand, obratite mi se s povjerenjem!